Oferte job

/Oferte job

Editor web portal de stiri

  • un creator de continut original, cu vocabular bogat si exprimare cursiva;
  • bun organizator, care sa se incadreze in deadline-uri;
  • atentie selectiva si distributiva;
  • spirit de echipa;
  • capacitati persuasive;
  • atentie la detalii;
  • atitudine si punctualitate.
  • Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
  • creare de continut multimedia (text si foto) pentru un portal de stiri B2B
  • implementarea contentului in conformitate cu ghidul de stil pentru comunicarea online si continutul feedurilor (inclusiv materiale foto si documente), in sistemul de management al continutului;
  • dezvoltarea unor topicuri in conformitate cu planul editorial;
  • realizarea unui content de calitate, orientat spre servicii;
  • participarea activa la dezvoltarea imaginii companiei pe toate canalele media;
  • elaborarea de strategii si tactici de PR si comunicare pentru targurile si expozitiile din portofoliul companiei;
  • realizarea media-planurilor;
  • documentare in ce priveste publicul targetat, industriile si companiile din domeniile aferente evenimentelor organizate de companie;
  • organizarea de evenimente: realizare de concept;
  • crearea si actualizarea listei cu site-uri si bloguri nisate pe fiecare domeniu in parte;
  • redactarea de materiale specifice de comunicare si promovare;
  • administrarea conturilor de social media (realizare de continut).
  • absolvent de jurnalism/comunicare;
  • cativa ani de experienta profesionala ca editor web – acumulati intr-o echipa editoriala (ideal) sau PR;
  • cunoasterea platformei wordpress si a canalelor social media orientate segmentului B2B;
  • abilitati de comunicare si redactare foarte bine dezvoltate;
    stapanirea excelenta a limbii romane;
  • cunoasterea avansata a limbii engleze (scris, citit si conversational);
  • cunoasterea pietei media;
  • cunostinte de operare PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point);
  • experienta in gestionarea de campanii online de comunicare pentru companii (initiere, organizare, derulare, evaluarea impactului): Facebook, LinkedIn, YouTube;
  • cunoastere si utilizare instrumente masurare online si social media (ex: Google Analytics);
  • capacitate foarte buna de analiza, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor;
  • simt estetic si cunostinte minime de grafica.
  • pachet salarial individualizat, in functie de experienta (se negociaza in urma interviului);
  • conditii de lucru intr-un ambient foarte placut, intr-o echipa tanara, care apreciaza provocarile si solutiile inteligente;
  • telefon mobil;
  • posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu organizational creativ si profesionist.
  • Iti multumim pentru ca ai aplicat la acest job, doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.
  • Pentru mai multe detalii despre companie te invitam sa vizitezi site-ul nostru.
  • Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Director proiect PACK EXPO

  • persoana organizata si activa, cu o buna capacitate de planificare a activitatii in functie de obiective;
  • experienta de minim 5 ani in vanzari (prezinta avantaj persoanele cu experienta in organizarea de evenimente, targuri si expozitii sau in industria de packaging);
  • experienta in administrarea unei activitati complexe;
  • abilitati foarte bune de comunicare si prezentare a produselor /serviciilor companiei;
  • promptitudine si profesionalism in relatia cu clientii;
  • orientare catre rezultate si eficienta;
  • spirit de initiativa, lucru in echipa, capacitate de lucru cu termene limita si sub presiune, dorinta de perfectionare continua;
  • cunostinte de marketing si PR;
  • cunostinte minime de contabilitate primara;
  • cunostinte excelente de MS Office / Internet / Email;
  • limba engleza – scris si vorbit – nivel avansat;
  • prezenta agreabila, tinuta business.
  • Realizeaza conceptul manifestarii.
  • Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzari a evenimentului.
  • Elaboreaza si urmareste realizarea bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de conducerea companiei.
  • Administreaza si actualizeaza baza de date a evenimentului.
  • Comunica permanent cu departamentul de PR&Marketing in vederea realizarii materialelor necesare promovarii si comunicarii evenimentului.
  • Lanseaza manifestarea expozitionala la nivel de industrie, catre toti potentialii expozanti.
  • Raspunde de atragerea companiilor expozante la eveniment printr-o campanie sustinuta de vanzari (comunicare scrisa, telefonica si directa cu potentialii expozanti).
  • Deruleaza contractele cu expozantii pana la momentul inchiderii evenimentului.
  • Asigura buna desfasurare a manifestarii expozitionale.
  • Realizeaza inchiderea manifestarii expozitionale in conditii optime (deconturi cu furnizorii de servicii, incasari, intocmirea raportului final al manifestarii, scrisori de multumire catre clienti etc.)
  • Intocmeste saptamanal rapoarte de activitate.
  • Raporteaza activitatea sa catre directorul gneral.
  • salariu fix (se negociaza in urma interviului);
  • comision din vanzari;
  • telefon mobil.

Organizator targuri si expozitii

  • Middle (2-5 ani)
  • Realizeaza concepte de targuri si expozitii
  • Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzari a evenimentului
  • Administreaza si actualizeaza baza de date a evenimentului
  • Lanseaza manifestarea expozitionala la nivel de industrie, catre toti potentialii expozanti.
  • Raspunde de atragerea companiilor expozante la eveniment printr-o campanie sustinuta de vanzari (comunicare scrisa, telefonica si directa cu potentialii expozanti)
  • Deruleaza contractele cu expozantii
  • Comunica permanent cu departamentul de PR&Marketing in vederea realizarii materialelor necesare promovarii si comunicarii evenimentului
    – Urmareste realizarea bugetului de venituri si cheltuieli, aprobat de conducerea companiei
  • Evaluarea si raportarea post event
  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate
  • Experienta relevanta in zona de vanzari, project management – minim 2 ani (prezinta avantaj persoanele cu experienta in organizarea de evenimente, targuri si expozitii)
  • Excelente abilitati de comunicare si prezentare
  • Promptitudine si profesionalism in relatia cu clientii
  • Cunostinte limba engleza la nivel avansat
  • Cunostinte PC la nivel avansat – MS Office/Internet/E-mail
  • Cunostinte de marketing si PR
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Simt practic si organizatoric, experienta in administrarea unei activitati complexe
  • Permis de conducere cat. B
  • Disponibilitate pentru deplasari si intalniri la sediul clientilor
  • Lucru usor cu deadline-uri stranse si adaptabilitate la un mediu in continua schimbare
  • Spirit de initiativa, lucru in echipa
  • Prezenta agreabila, tinuta business
  • salariu fix (se negociaza in urma interviului);
  • comision din vanzari;
  • telefon mobil.
2018-08-22T08:40:36+00:00