Ce spun expozantii despre targurile organizate de EUROEXPO Fairs

„PRINT&SIGN ramane cel mai important eveniment al anului pentru noi, mai important chiar si decat targurile internationale, in conditiile in care exista un apetit al clientilor din Romania de a merge mai degraba la cumparaturi in afara (la FESPA, Viscom sau la Drupa) decat la un targ in Romania.”

Bogdan Vasilescu, General Manager - Grup Transilvae

„Pack Expo este un targ specializat pentru ambalare, este binevenit si important pentru tara noastra, pentru ca oamenii trebuie sa stie care sunt trendurile in ambalare la nivel mondial.”

Mihai Ciobanu, Director General - ULMA Packaging Romania

„METAL SHOW a crescut vizibil pentru noi ca si numar de vizitatori, ca spatiu de expozitie, si in special prin numarul de expozanti, lucru care ne bucura foarte mult. Ne dovedeste ca eforturile noastre sustinute (atat ale participantilor, cat si ale organizatorilor), dau roade, pana la urma.”

Ovidiu Gherman, Sales Manager Romania - AMADA GmbH

„Apeciem organizarea EXPO PLAST la Sibiu, pentru ca ne pozitioneaza la o distanta egala in respectul nostru echidistant pentru clientii din vest si sud-est. Stim ca vor aprecia acest gest, vor fi oaspetii acestui eveniment si vom avea un record de vizitatori. Felicit organizatorii EUROEXPO si ASPAPLAST pentru asumarea impreuna cu noi a unei noi locatii – aceasta inseamna eforturi deosebite, dar un contact mai bun cu toti partenerii nostri.”

Sergiu SORA, Executive Manager - ENGEL Austria

„PRINT&SIGN este un targ din ce in ce mai popular, se dezvolta din ce in ce mai frumos, si sunt convins ca si anul acesta va reprezenta o surpriza placuta pentru industria de publicitate din Romania.”

Adrian Ghinguleac, Director General - Algernon

Expo Shop a fost un eveniment expozitional extrem de binevenit si potrivit nevoilor noastre actuale, Syscom Digital dezvoltand in prezent solutii de retail consumer interactions si digital signage solution for customer engagement. Participarea  noastra ca expozant a fost un succes, atat din punct de vedere organizatoric (Euro Expo), cat si prin feedback-ul primit de la vizitatori cu privire la solutiile tehnologice pe care le-am avut expuse. Expozitia ne-a dat ocazia de a prezenta modurile interactive, eficiente si creative in care echipa noastra ofera clientilor din retail experiente memorabile de shopper marketing. Ii felicit pe organizatorii Euroexpo pentru organizare, le multumim pentru buna colaborare si asteptam cu interes editiile viitoare.”

Maia Novolan, Director General Syscom Digital

“Imi place sa iau parte la fiecare editie a targului Baby Boom pentru a ma delecta cu cele mai noi produse si servicii pe care piata le aduce la indemana parintilor. Privesc Baby Boom ca pe un targ profesionist care se poate masura cu altele, de renume, din strainatate. Grija pentru promovarea noutatilor si a serviciilor dedicate anumitor segmente, precum posibilitatea pusa la indemana gravidelor de a beneficia de ecografii de sarcina in cadrul evenimentului, m-au determinat sa consider fireasca asocierea renumelui platformei media Doctor MIT de cel al Baby Boom. Personal, privesc aceasta ca pe o garantie pe care o ofer parintilor in relatia cu serviciile Baby Boom, ca pe o oportunitate de a avea acces la produse si servicii de inalta calitate, utile atat lor, cat si copiilor.”

Dr. Bogdan Ivanescu, Director General - Dr. MIT

De ce sa fiti expozant

Expozitiile EUROEXPO Fairs va ofera multe oportunitati de afaceri

Citeste mai departe

De ce sa vizitati targurile EUROEXPO

Expozitiile EUROEXPO Fairs va ofera multe oportunitati de afaceri

Citeste mai departe

Galerie Foto

Vezi imagini de la evenimentele EUROEXPO FAIRS

Vezi galeria